Анкета

Бихте ли се доверили на алтернативната медицина?

Анкета Мебели

Чаша вино на ден за по-дълъг живот

40-годишното изследване на близо 1400 мъже показало, че редовното приемане на малки количества алкохол увеличава продължителността на живота. Половин чаша вино на ден може да добави пет години към живота, категорични са експерти. Дългогодишното пиене на малки количества алкохол от всякакъв вид  удължава живота с около две години в сравнение с въздържателите.

Според специолистите, за препоръчителни се смятат до две чаши бира или вино на ден.

Благотворното влияние на алкохола е значително по-слабо при тези, които пият по-големи количества, показва изследването, публикувано във в. "Journal of Epidemiology and Community Health".

Резултатите от проучването категорично сочат, че  мъжете, които пият само вино или по-малко от половин чаша на ден, живеят около две години и половина повече спрямо тези, които пият бира и концентрати, и почти пет години повече от тези, които не пият никакъв алкохол.

Учените твърдят, че пиенето на вино се свързва с намалена опасност от смърт в резултат на сърдечен удар, инсулт или в разултат на каквото и да е друго заболяване. Умереният прием на вино е полезен за сърцето, тъй като се асоциира с по-високо ниво на омега-3-ненаситени мастни киселини.

Основен източник на последните е рибата и те са доказан протективен фактор за сърдечно-съдовата система.

назад ...

Техниката Боуен срещу стреса и ежедневното натоварване

Техниката Боуен е неинвазивен и много нежен метод за функционално и структурно възстановяване на тялото с холистичен ефект. Терапията успява да активизира и ускори самовъзстановителните механизми на тялото, като по този начин може да се адресира всеки проблем, било той на физическо или психо-емоционално ниво.

Ние вярваме, че тялото ни има много механизми за самовъзстановяване и за щастие, всички те са високо ефективни. Природата ни е дарила с целия необходим ни "инструментариум", за да можем сами да се възстановяваме.

прочети повече ...

Умението да се ориентираш в пространството и формите не е вродено, а се учи

Международен екип от учени в Индия доказа, че умението да се ориентираш в пространството и формите не е вродено, а се учи.

Изследванията им се базирали на наблюдения на деца между 8 и 17 г. с вродена слепота. След направена операция те започнали да виждат в известна степен.

В първите два дни след проглеждането ги помолили първо да опипват предмет - кръгъл и четвъртит, а после да го разпознаят с поглед.

прочети повече ...

АРХИВ

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Юли

Юни

Май

Април

Март

Февуари

Януари

Декември

Ноември

Октомври

Септември

Август

Търси в статии